مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-30ورزشي

توقف هوادار و پیروزی آستارا/ صدرنشینی مشترک استقلال و پارس جنوبی


در دو بازی باقی مانده از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال دو بازی برگزار شد که به توقف هوادار برابر استقلال ملاثانی و پیروزی شهرداری آستارا مقابل فجر سپاسی انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در دو بازی باقی مانده از هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول امروز هوادار تهران و استقلال ملاثانی در خانه آبی پوشان خوزستانی به میدان رفتند و شهرداری آستارا در خانه میزبان فجر شهید سپاسی شیراز بود.

در اولین بازی تیم هوادار نتوانست از پس تیم تازه به لیگ یک راه یافته استقلال ملاثانی بر آمده و در حالی که ابتدا با گل حمید کاظمی از میزبانش پیش افتاد، با پذیرفتن گل مساوی در نهایت با نتیجه یک - یک متوقف شد.

در دیگر دیدار امروز شهرداری آستارا موفق شد در خانه خودش تیم با سابقه و قدیمی فجر شهید سپاسی شیراز را با یک گل شکست دهد تا 4 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کند.

در پایان هفته دوم دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان که از تیم های با سابقه حضور در لیگ برتر هستند به صورت مشترک با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تیم چوکا تالش بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نتایج کامل هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است؛ مس کرمان یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر خوشه طلایی ساوه یک - استقلال خوزستان 2 نود ارومیه صفر - گل ریحان البرز صفر قشقایی شیراز صفر - آرمان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف هوادار و پیروزی آستارا/ صدرنشینی مشترک استقلال و پارس جنوبی

توقف هوادار و پیروزی آستارا/ صدرنشینی مشترک استقلال و پارس جنوبی