مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-30اجتماعي

راه اندازی آزمایشی تله سیژ بوستان علوی


معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر توسعه مراکز تفریحی در شهر قم از نصب تجهیزات و راه اندازی آزمایشی تله سیژ بوستان علوی و افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید امیرسامع با اشاره به ضرورت توسعه مراکز تفریحی در شهر قم، اظهار داشت: ایجاد چنین مناطقی به منظور جذابیت شهر قم برای جوانان و خانواده ها بسیار بااهمیت بوده و به همین منظور توسعه فضاهای سبز و مراکز تفریحی ازجمله تأکیدات ویژه شهردار قم است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: ما در شهر قم نیاز داریم که جوانان حس کنند شهر برای آنها اقداماتی کرده و برای آنها مناسب شده است و بتوانند در مراکزی که ایجادشده لحظات شاد و دل انگیز بگذرانند که باغ پرندگان ازجمله مراکزی است که می تواند لحظات خوبی را برای شهروندان ایجاد کند.

سامع ادامه داد: در تلاش هستیم که با رعایت همه مسائل فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی شاهد توسعه چنین فضاهایی در شهر قم باشیم.

وی تله سیژ بوستان علوی را یکی از این پروژه ها خواند و گفت: تجهیزات تله سیژ نصب شده و راه اندازی آزمایشی آن نیز توسط شرکت عمران معصومیه اجراشده است، این پروژه به زودی افتتاح شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشی تله سیژ بوستان علوی

راه اندازی آزمایشی تله سیژ بوستان علوی