مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-30سياسي

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موفق شد تا بین دانشگاه های علوم پزشکی مستقل غیر از مراکز استان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود موفق شد که بین دانشگاه های علوم پزشکی مستقل غیر از مراکز استان ها، عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دهد که این موفقیت را به رییس این دانشگاه و همکاران خوبشان تبریک می گوییم.

وی اضافه کرد: به ثبات رسیدن وضعیت کرونا در استان سمنان مرهون تلاش کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم نجیب و قانون مدار استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با وجود تغییر رنگ کرونایی در استان مقرر شد تا اعمال محدودیت ها تا روز جمعه 14 آذر ادامه یابد و از روز شنبه 15 آذر بر اساس رنگ بندی جدید اجرایی شود.

خجسته پور بیان کرد: هدف از این دیدار عرض خدا قوت و خسته نباشید به همکاران پرتلاش کادر بهداشت و درمان و تشکر از زحمات آنها در مقابله با بیماری کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت مجموعه تیم مدیریتی ارشد استان با این دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور