مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-30سياسي

نقش آمریکا و اسراییل در ترور شهید فخری زاده


برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور اختصاص دارد.

- برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه با اشاره به اقدام تروریستی و شهادت دکتر محسن فخری زاده که ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را بر عهده داشت در تاریخ 7 آذر ماه، اهداف تروریست ها از ترور این دانشمند و از مدیران برجسته حوزه هسته ای کشور و تلاش دشمنان برای تحریک ایران و ایجاد درگیری مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه با تاکید بر تروریسم دولتی اسراییل و برشمردن سوابق این رژیم در ترور دانشمندان هسته ای ایران به مرور تلاش های شهید فخری زاده در مبارزه با کرونا و نقش وی در ساخت کیت های تشخیصی ویروس کرونا می پردازد.

در ادامه این برنامه که میزبان کارشناسان و صاحب نظرانی همچون دکتر حسین رویوران کارشناس مسائل سیاسی، دکتر نصراله تاجیک تحلیلگر سیاسی و دکتر فواد ایزدی کارشناس مسائل منطقه است ارتباط ترور با تحریم مورد واکاوی قرار گرفته و ناامیدی آمریکا و غرب از تحریم های حداکثری علیه ایران و در نتیجه اقدام به تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آمریکا و اسراییل در ترور شهید فخری زاده

نقش آمریکا و اسراییل در ترور شهید فخری زاده