مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-30بين الملل

ارمنستان از پوتین درخواست کمک کرد


رییس جمهور ارمنستان از همتای روسی خود خواست تا در خصوص بازگرداندن اسرای این کشور که در جریان درگیری های قره باغ به اسارت جمهوری آذربایجان درآمدند، - به ایروان کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آرمن سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان امروز دوشنبه از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خواست تا در خصوص بازگرداندن اسرای این کشور که در جریان درگیری های منطقه قره باغ به اسارت جمهوری آذربایجان درآمدند، به ایروان کمک کند.

در بیانیه صادره از سوی رییس جمهور ارمنستان در این خصوص آمده است: در نامه ای که برای پوتین ارسال شد، نوشته شده است که جامعه ارمنستان و جامعه مهاجران به شدت نگران وضعیت نظامیان و غیرنظامیانی است که از سوی باکو به اسارت گرفته شده اند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: میانجیگری رییس جمهور روسیه تا حد زیادی به حل مسئله بسیار حساسِ بازگرداندن نظامیان و غیرنظامیانی که به دست (جمهوری) آذربایجان اسیر شده اند و همچنین اجساد کشته شدگان کمک می کند.

این در حالی است، که بامداد سه شنبه 24 آبان و با میانجیگری روسیه در منطقه قره باغ آتش بس اعلام شده است.

گفتنی است، چندی پیش جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره باغ مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان از پوتین درخواست کمک کرد

ارمنستان از پوتین درخواست کمک کرد