مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-30ورزشي

وزیر ورزش: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود


وزیر ورزش و جوانان ضمن اظهار امیدواری برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از مجلس خواست به توسعه ورزش در کشور کمک کند.

- جی پلاس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز (دوشنبه 10 آذر) پس از حضور در کمیسیون فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون اصلی و تخصصی ما کمیسیون فرهنگی است و امروز در راستای تعاملات و برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شدم و گزارشی از وضعیت ورزش کشور ارائه کردم.

وی افزود: فرصت بسیار خوبی بود و گزارش مربوط به موفقیت هایمان را طی 4 سال گذشته در حوزه های مختلف را ارائه کردم؛ طی 4 سال در رشته های مختلف موفقیت های بسیار خوبی را کسب کردیم که حاصل تلاش ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران بوده است.

سلطانی فر یادآور شد: در رشته فوتبال صعود مقتدرانه ای را به جام جهانی 2018 داشتیم و در گروه مرگ بهترین نتایج را در 5 دوره گذشته گرفتیم و همچنین در جام ملت های آسیا پس از 14 سال به نیمه نهایی رسیدیم و سال گذشته هم باشگاه هایمان در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله گروهی بالا رفتند و 2 مرتبه فینالیست شدیم که یک بار دو سال پیش نماینده کشورمان نتوانست قهرمان شود و امسال مجدداً پرسپولیس نماینده کشورمان به فینال رسید که امیدواریم مقام قهرمانی را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

وزیر ورزش: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود