مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-30سياسي

ابراز امیدواری یک نماینده مجلس برای به زندان رفتن مقام های دولت!


خضریان نماینده نزدیک به جبهه پایداری در نطق امروز خود در مجلس با توهین به رییس جمهور و مقام های اجرایی کشور، به صراحت آنها را جاسوس توصیف کرده و طرح دوفوریتی هسته ای مجلس و خروج از پروتکل الحاقی را زمینه ساز تعیین سرنوشت انتخابات 1400 می خواند تا مقام های .

- خضریان نماینده نزدیک به جبهه پایداری در نطق امروز خود در مجلس با توهین به رییس جمهور و مقام های اجرایی کشور، به صراحت آنها را جاسوس توصیف کرده و طرح دوفوریتی هسته ای مجلس و خروج از پروتکل الحاقی را زمینه ساز تعیین سرنوشت انتخابات 1400 می خواند تا مقام های دولت به زندان انداخته و بازجویی شوند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق خود درباره طرح دوفوریتی هسته ای مجلس، ابراز امیدواری کرد با خروج از پروتکل الحاقی، نتیجه انتخابات 1400 طوری رقم بخورد که مقام های دولت به زندان انداخته شوند! علی خضریان در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطقی در واکنش به تشویق چند نماینده، احساساتی شده و برخی از مکنونات قلبی خود را آشکارا در تریبون مجلس فاش کرد.

نماینده نزدیک به جبهه پایداری، در این نطق با توهین به رییس جمهوری و مقام های اجرایی کشور، به صراحت آنها را جاسوس توصیف کرده و طرح دوفوریتی هسته ای مجلس و خروج از پروتکل الحاقی را زمینه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری یک نماینده مجلس برای به زندان رفتن مقام های دولت!

ابراز امیدواری یک نماینده مجلس برای به زندان رفتن مقام های دولت!