مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-30بين الملل

تل آویو 29 فروند جنگنده قدیمی «اف 16» به شرکت کانادایی می فروشد


رژیم صهیونیستی هم اکنون درحال مذاکره با یک شرکت کانادایی خصوصی برای امضای قرارداد فروش 29 فروند جنگنده قدیمی «اف 16» به این شرکت است.

- رژیم صهیونیستی هم اکنون درحال مذاکره با یک شرکت کانادایی خصوصی برای امضای قرارداد فروش 29 فروند جنگنده قدیمی اف 16 به این شرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در حال حاضر مشغول مذاکره با یک شرکت خصوصی کانادایی برای فروش 29 فرونده جنگنده قدیمی اف 16 است.

بر اساس این گزارش، ارزش قراردادی که احتمالاً میان طرف صهیونیستی و شرکت خصوصی کانادایی امضا شود 100 میلیون دلار برآورد شده است.

قرار است در جریان این توافقنامه دو طرفه، جنگنده هایی به شرکت کانادایی فروخته شود که صهیونیست ها در دهه 80 قرن گذشته از آنها استفاده می کردند و در سال 2016 نیز از خدمت خارج شده اند.

بر اساس گزارش هایی که تاکنون منتشر شده است، شرکت خریدار جنگنده های قدیمی اف 16، تاپ اکز نام دارد و مقر آن شهر مونترال واقع شده است.

این شرکت خدمات آموزشی به ارتش های کانادا و آمریکا و آلمان ارائه می دهد و در آموزش های خود از جنگنده های قدیمی به عنوان هواپیماهای فرضی دشمن استفاده می کند.

افزون بر این، جنگنده هایی که قرار است رژیم صهیونیستی به شرکت کانادایی خصوصی بفروشد، عمدتاً جنگنده هایی هستند که در عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو 29 فروند جنگنده قدیمی «اف 16» به شرکت کانادایی می فروشد

تل آویو 29 فروند جنگنده قدیمی «اف 16» به شرکت کانادایی می فروشد