مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-30سياسي

پلمب 162 واحد صنفی متخلف در استان ایلام


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا در ایلام، از پلمب 162 واحد صنفی متخلف در استان ایلام طی اجرای محدودیت های کرونایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در حکم قانون و لازم الاجرا است.

▫️وی تصریح کرد: در زمینه تخطی از مصوبات، با متخلفان چه مدیران دستگاه های اجرایی و چه واحدهای صنفی و اقشار مختلف، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

بسطامی اظهار کرد: کمک به اقشار آسیب پذیر در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری فرمانداران، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه ها در دستور کار استان قرار دارد و از امروز عملیاتی می شود.

▫️بسطامی اضافه کرد: وضعیت رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در استان روند مناسبی دارد، باید رهاشدگی ایجاد نشود و مردم و مسئولان با جدیت بیشتر پای کار باشند.

بسطامی گفت: 51 درصد مبتلایان به کرونا در دورهمی های خانوادگی به کرونا مبتلا می شوند که این لزوم رعایت ها را دوچندان می کند.

وی اضافه کرد: از امروز تردد به بام ایلام و پارک جنگلی چغاسبز ممنوع است و با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم با قاطعیت برخورد می شود.

معاون استاندار ایلام افزود: در اجرای طرح ممنوعیت ترددها، 316 خودرو متخلف در ورودی و خروجی شهرها اعمال قانون و جریمه 500 هزار و یک میلیون تومانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 162 واحد صنفی متخلف در استان ایلام

پلمب 162 واحد صنفی متخلف در استان ایلام