مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-30اقتصادي

میانگین بارندگی در استان تهران 8 درصد کاهش یافت


مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران، از ثبت 20 میلی متر بارش در دو روز گذشته در استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدرضا خانیکی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی در مناطق شمالی تهران، دماوند و فیروزکوه ثبت شده گفت: از ابتدای مهر ماه تاکنون بیش از 94.

5 میلی متر بارش در استان تهران رخ داده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته, 8 درصد کاهش داشته، اما در مقایسه با متوسط بلند مدت با افزایش مواجه است.

وی افزود: با توجه به تداوم بارندگی ها در استان تهران در دو روز گذشته، شاهد افزایش حجم آب رودخانه ها تا سه برابر نسبت به شرایط بدون بارش هستیم.

مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران ادامه داد: در پی بارش های دو روز گذشته، میزان حجم آب رودخانه سرخه 26 مترمکعب بر ثانیه، جاجرود 20 مترمکعب بر ثانیه و نهر فیروز آباد که روان آب های سطحی تهران را در زمان بارندگی جمع آوری و از جنوب تهران خارج می کند, 20 مترمکعب بر ثانیه افزایش داده است.

خانیکی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و وقوع بارش های نرمال در این فصل اظهار داشت: بارش های چند روز گذشته سبب افزایش رطوبت خاک شده که این شرایط با ورود سامانه جدید بارشی احتمال افزایش حجم روان آب های سطحی را افزایش می دهد به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین بارندگی در استان تهران 8 درصد کاهش یافت

میانگین بارندگی در استان تهران 8 درصد کاهش یافت