مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-30اقتصادي

حال وروز کرونا در خراسان شمالی؛ از همراهی با محدودیت ها تا کاهش شیوع


مردم خراسان شمالی با همراهی در اجرای طرح محدودیت های آذرماه همچون کاهش ترددها، تعطیلی صنوف و کسبه باعث کاهش شیوع بیماری در استان طی این مدت شده اند که نشان از اقدام مناسب مردم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد ایجاد محدودیت های دو هفته ای از ابتدای آذرماه در سطح کشور ازجمله اقداماتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بود تا از شدت شیوع بیماری و همچنین تلفات مربوط به آن در این مدت کاسته شود.

حال پس از گذشت 10 روز از برقراری این محدودیت های در سطح کشور و به تبع آن در خراسان شمالی مروری به وضعیت فعلی استان از نگاه مسئولان و آمار می اندازیم تا مشخص شود چه میزان این محدودیت ها در استان کارگشا بوده و هرکدام از نهادهای متولی خدمت که خدماتی را به مردم ارائه کرده اند.

آمار مبتلایان کاهشی شد افشین دلشاد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اظهار کرد: با برقراری محدودیت های فعالیتی از ابتدای آذرماه آمار  ابتلا به این بیماری رو به کاهش است اما تعداد مرگ ناشی از کرونا همچنان به نسبت به جمعیت استان بالاست.

وی با تأکید بر اینکه آمار بالای متوفیان درنتیجه مبتلایان زیاد طی هفته های گذشته است، خاطرنشان کرد: برای بازگشایی های مجدد مکان های مختلف همچنین اماکن متبرکه و مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال وروز کرونا در خراسان شمالی؛ از همراهی با محدودیت ها تا کاهش شیوع

حال وروز کرونا در خراسان شمالی؛ از همراهی با محدودیت ها تا کاهش شیوع