مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-30اقتصادي

آماده تامین پایدار گاز زمستانه هستیم


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از آمادگی و انجام پیش بینی ها و پیشگیری های لازم در بخش های عملیاتی و پشتیبانی زیر پوشش این شرکت برای تولید پایدار گاز در فصل زمستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدابوالحسن محمدی گفت: فصل زمستان یکی از محک های واقعی برای ارزیابی بخش های عملیاتی، پشتیبانی و تعمیراتی است و باید ضمن ارتقای سطح آمادگی، پیش بینی ها و پیشگیری های لازم برای تولید پایدار گاز انجام شود.

وی افزود: در این مجموعه در نشست های کمیته مقابله با بحران، تصمیم های پیشگیرانه اتخاذ و پیش بینی های لازم انجام شده و در حال حاضر این شرکت آماده گازرسانی پایدار در فصل زمستان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ادامه داد: همه شیرآلات قطع جریان حساس مربوط به خطوط در سطح منطقه عملیاتی خانگیران شناسایی و با اقدام واحدهای تعمیراتی اصلاح شده و در سرویس خودکار قرار دارد.

افزون بر آن می توان به انجام تعمیرات خطوط انتقال نیرو و منابع تغذیه بدون وقفه (UPS) به عنوان اقدام های شاخص تعمیراتی که برای حفظ تولید پایدار گاز انجام شده است اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به گستردگی راه ها و جاده های منطقه عملیاتی خانگیران، از آن به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های کارگروه مقابله با بحران یاد کرد و افزود: با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده تامین پایدار گاز زمستانه هستیم

آماده تامین پایدار گاز زمستانه هستیم