مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-30سياسي

احداث 1805 واحد زلزله زده در قطور خوی به اتمام رسید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خسارت 4 هزار و 500 واحد مسکونی در زلزله قطور خوی و سلماس، گفت: مراحل احداث یک هزار و 805 واحد به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین رحمانی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشور، اظهار کرد: با وجود پیگیری های فراوان و با گذشت نزدیک به 10 ماه مالکین یک ه زار و 30 واحد نیز تمایلی به احداث و بازسازی واحدهای زلزله زده خود ندارند.

وی بر ضرورت اتمام بازسازی واحدهای به جا مانده در قطور تاکید و تصریح کرد: بازسازی به جهت پیگیری های مقام عالی استان و تلاش مدیران مربوطه از روند خوبی برخوردار است اما اگر مردم مطالبه ای نسبت به کاستی ها دارند باید پذیرفت و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

رحمانی با اشاره به اینکه بر اساس تعهد صورت گرفته در گام نخست احداث 1600 واحد آسیب دیده از نوع یک به اتمام رسید، گفت: با توجه به اتمام مراحل احداث یکهزار و 805 واحد خسارت دیده می طلبد به جهت شرایط زمانی و آب و هوایی بنیاد مسکن نسبت به ارائه برنامه زمانبندی مناسب ظرف یک هفته آینده اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون 178 میلیارد تومان تسهیلات بانکی، 100 میلیارد تومان تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 1805 واحد زلزله زده در قطور خوی به اتمام رسید

احداث 1805 واحد زلزله زده در قطور خوی به اتمام رسید