مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-30بين الملل

نماینده سازمان ملل در سوریه خواستار پیشرفت در حل و فصل سیاسی شد


نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه خواستار پیشرفت در خصوص مذاکرات پیرامون تدوین قانون اساسی این کشور و پایان دادن به جنگ 9 ساله سوریه شد.

- نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه خواستار پیشرفت در خصوص مذاکرات پیرامون تدوین قانون اساسی این کشور و پایان دادن به جنگ 9 ساله سوریه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در حالی که جلسه نخست دور چهارم مذاکرات کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو شروع به کار کرد، گی یر پدرسن، نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه در کنفرانس آنلاین گفت: می خواهیم شاهد پیشرفتی باشیم.

خواهان مذاکرات گسترده ای هستم و امیدوارم هفته بعد این مذاکرات خوب انجام شود، می تواند ما را به شروع مذاکرات در ماه ژانویه پیرامون اصول قانون اساسی نزدیک کند.

وی با بیان اینکه حمایت بین المللی روشن از اقدامات ما بسیار حائز اهمیت است و خوشحالم که بگویم این حمایت در راه است، گفت، سفرهای دیپلماتیک گسترده ای در هفته های اخیر به تهران، مسکو و آنکارا داشته است.

کمیته کوچک قانون اساسی در ماه سپتامبر 2019 تشکیل و نخستین جلسه آن ماه میلادی گذشته برگزار شد اما به دلیل اختلاف بر سر دستورکار و شیوع ویروس کرونا فعالیتش با موانعی روبرو شد چرا که قرار بود چهارمین دور از نشست کمیته در ماه اکتبر برگزار شود اما به دلیل عدم توافق بر سر دستورکار به تعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان ملل در سوریه خواستار پیشرفت در حل و فصل سیاسی شد

نماینده سازمان ملل در سوریه خواستار پیشرفت در حل و فصل سیاسی شد