مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-30اقتصادي

واردات 10 میلیون دلاری ایران از سوریه


جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان توسعه تجارت نشان می دهد که بخش مهمی از کاهش صادرات تحت تاثیر کرونا در بهار، در ماه های بعد جبران شده است.

- جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان توسعه تجارت نشان می دهد که بخش مهمی از کاهش صادرات تحت تاثیر کرونا در بهار، در ماه های بعد جبران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس جدیدترین براوردهای صورت گرفته از سوی سازمان توسعه تجارت، ارزش صادرات غیرنفتی کشور از خردادماه تا آبان ماه سال جاری از رقم 6.

3 میلیارد دلار به 26.

7 میلیارد دلار افزایش داشته است.

از سوی دیگر صادرات سه ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته 44 درصد منفی بوده در حالی که صادرات هشت ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 19.

7 درصد کاهشی بوده است.

این سازمان همچنین پیش بینی کرده بعد از ابلاغ شیوه نامه ستاد اقتصادی دولت در اوائل آبان ماه و عملیاتی شدن واردات در مقابل صادرات، آمارهایی که از صادرات کشور در چهار ماه باقی مانده منتشر خواهد شد، با شتاب بیشتری به کاهش صادرات در ماه های ابتدایی شیوع کرونا کمک خواهد کرد.

از ابتدای سال جاری و به دنبال شیوع گسترده کرونا در نقاط مختلف جهان، بسیاری از کشورها تصمیم به بستن مرزهای خود به منظور جلوگیری از افزایش سرعت انتقال ویروس کردند و همین موضوع باعث شد صادرات ایران نیز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 10 میلیون دلاری ایران از سوریه

واردات 10 میلیون دلاری ایران از سوریه