مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-30سياسي

جنگ یا انفعال؛ کدام یک پاسخ درست به اقدامات خصمانه دشمن است؟


لازمه انجام اقدامات مبتنی بر ایجاد بازدارندگی فعال، چیزی جز انسجام سیاسی و ملی و اعتماد به نهادهای مسئول نیست و فاصله گرفتن از آن به هر دلیل و بهانه و از سوی هر فرد یا جریانی موجب افزایش قدرت بازیگری دشمن و کاهش ظرفیت های قابل فعال سازی برای انجام اقدامات ضروری خواهد بود.

- لازمه انجام اقدامات مبتنی بر ایجاد بازدارندگی فعال، چیزی جز انسجام سیاسی و ملی و اعتماد به نهادهای مسئول نیست و فاصله گرفتن از آن به هر دلیل و بهانه و از سوی هر فرد یا جریانی موجب افزایش قدرت بازیگری دشمن و کاهش ظرفیت های قابل فعال سازی برای انجام اقدامات ضروری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز ، ترور تاسف بار دانشمند خدوم شهید محسن فخری زاده و دلایل دست زدن دشمن به این اقدام جنایت کارانه و همچنین اقداماتی که باید در پاسخ گویی به متهمان اصلی در دستور کار قرار بگیرد مهمترین موضوعی است که طی سه روز گذشته فضای سیاسی و رسانه ای کشور را درگیر خود کرده است.

مانند بسیاری از موضوعات مهم دیگر که در بزنگاه تصمیم گیری و تعیین راهبرد، بعضا نگاه های صفر و صدی مطرح می شود، در اظهارنظرها پیرامون این موضوع نیز چنین فضایی شکل گرفته است.

بررسی اظهارنظرهای مقامات رسمی از جمله مصاحبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، برخی نمایندگان مجلس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ یا انفعال؛ کدام یک پاسخ درست به اقدامات خصمانه دشمن است؟

جنگ یا انفعال؛ کدام یک پاسخ درست به اقدامات خصمانه دشمن است؟