موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-30اقتصادي

موافقت با اعطای تسهیلات 3 تا 5 هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی سمنان


با پرداخت تسهیلات سه تا پنج هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن کشور موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در گفت وگوی ویدئوکنفرانسی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار کرد: در استان سمنان سه منطقه ویژه اقتصادی و 25 شهرک صنعتی وجود دارد که سمنان از این حیث جزو استان های صنعتی کشور به شمار می رود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان به دلیل برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه بخشی از اشتغال استان های هم جوار را هم به دوش می کشد.

وی با بیان اینکه بانک های عامل استان در سال های گذشته برای توسعه اقتصادی استان نقش غیرقابل انکاری داشتند، ادامه داد: بانک صنعت و معدن از بانک های فعال و موفق استان سمنان در بخش های مختلف به شمار می رود.

آشناگر اضافه کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که به اصطلاح بازاری خوش حساب به شمار می روند خواهان دریافت تسهیلات هستند که از موافقت مدیریت بانک صنعت و معدن کشور برای پرداخت این تسهیلات نهایت قدردانی را دارم.

استاندار سمنان گفت: پرداخت پنج هزار میلیارد ریالی از سوی بانک صنعت و معدن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی خواهان تسهیلات را رفع خواهد کرد و شرکت های خوش نام در دریافت این میزان تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با اعطای تسهیلات 3 تا 5 هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی سمنان

موافقت با اعطای تسهیلات 3 تا 5 هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی سمنان