مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-30اقتصادي

امیدواریم شاخص بورس یک میلیون و 500 هزار واحد را پس بگیرد


در همه جای دنیا رشد قیمت ها همیشه با اصلاح همراه است و در بازارهایی که هیچ ریسک سیاسی هم وجود ندارد تحولات بازارهای جهانی می تواند بر روی بازار تأثیرگذار باشد و سبب کاهش بازار سرمایه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، همایون دارابی کارشناس اقتصادی افزود: در صورتی که مسائل ذکر شده در کشور به درستی انجام شود اقتصاد رشد می کند و برای مردم ثروت سازی انجام دهد و این ثروت سازی از طریق بازار سرمایه میسر می شود.

وی در خصوص واریز هزار میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه گفت: واریز این رقم از طریق صندوق توسعه ملی قابل توجه نیست، زیرا ارزش بازار سرمایه 18 هزار میلیارد تومان است و این رقم در مقابل ارزش بازار سرمایه قابل توجه نیست.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: واریز این پول به نفع صندوق توسعه ملی است، زیرا با خرید سهام می تواند ارزش دارایی های خود را حفظ کند.

دارابی افزود: این صندوق طی سال های گذشته فقط وام داده و در اقتصاد تورمی کسی که وام می دهد فقط ضرر می کند، زیرا ارزش واقعی پول به صندوق برگردانده نمی شود.

وی با اشاره به این که این صندوق ها در همه جای دنیا با خرید سهام ارزش دارایی های خود را حفظ می کنند، گفت: این صندوق باید به سرمایه گذاری مستقیم روی بیاورد تا ارزش دارایی های خود را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم شاخص بورس یک میلیون و 500 هزار واحد را پس بگیرد

امیدواریم شاخص بورس یک میلیون و 500 هزار واحد را پس بگیرد