مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-30اقتصادي

بازار سرمایه تنها بازار جذاب کنونی


شهبازی، کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به تاثیر نرخ ارز بر ارزش ریال، اگر افزایش نرخ بهره بانکی هم اتفاق بیفتد باز هم جذابیتی برای مردم ندارد، - بورس تابناک ، مجتبی شهبازی، بازار سرمایه را ارزنده ترین بازار برای سرمایه گذاری در شرایط کنونی دانست و گفت: با توجه به ریزش های اخیر و اصلاح شاخص، بر همه مسجل شده که P/E میانگین بازار و تحلیلی صنایع و نمادهای اصلی به رقم های جذابی رسیده است که در مقایسه با سایر بازارهای سرمایه گذاری جذابیتی بیش از تصور دارد.

وی ادامه داد: در سایر بازارهای موازی با ریزش یا اصلاح قیمتی روبرو نشدیم و کماکان نسبت های قیمت به درآمد در آنها اعداد بالای 40 را به خود تخصیص دادند، از آنجایی که با ادامه این شرایط ممکن است رکود سنگینی را در آنها شاهد باشیم بنابراین جذابیت بازار سرمایه بیشتر از دیگر بازارها است.

طی دوران ریزش قیمت ها، به دلایل مختلف از میزان اعتماد سهامداران تازه وارد کاسته شد که البته مقصر اصلی زیان هایشان هم خودشان بودند، چون کاملا احساسی تصمیم گرفتند، اما باید گفت پول خارج شده از بازار سهام به دیگر بازارهای موازی تزریق نشده است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از سهامداران با فروختن ملک یا خودرو وارد بازار سهام شدند و با نهایت احساس خرید و فروش را انجام دادند و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرمایه تنها بازار جذاب کنونی

بازار سرمایه تنها بازار جذاب کنونی