مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-30اجتماعي

ضرورت توجه به فضای سرگرمی و نشاط در خانواده در شرایط کرونا


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: توجه به فضای سرگرمی و نشاط در خانواده در شرایط شیوع بیماری کرونا بسیار ضرورت و اهمیت دارد و باید برنامه ها و مسابقات سرگرم کننده ای تدارک دید که هم جنبه سرگرمی و هم آموزشی داشته باشند و شرایطی را برای ایجاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز با اشاره به اینکه در خانه ماندن برای مدت زمان طولانی موجب بی حوصلگی و آشفتگی می شود، اظهار کرد: لازم است برای سرگرمی اعضای خانواده خصوصاً دانش آموزان عزیز، برنامه ها و مسابقات سرگرم کننده ای تدارک دید که هم جنبه سرگرمی و هم آموزشی داشته باشند و شرایطی را برای ایجاد نشاط و هیجان در دانش آموزان فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه بیماری کرونا موجب احساساتی نظیر اضطراب، استرس و عدم اطمینان در افراد می شود، گفت: این احساسات به ویژه در میان کودکان و نوجوانان در سنین مختلف بیشتر دیده می شود و باید در صدد رفع آن تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه دانش آموزان در مواجه با رویدادهایی هم چون تعطیلی مدارس، لغو برنامه ها، دوری از دوستان، یا سرگرمی های خارج از خانه، بیش از پیش به حمایت های عاطفی نیاز دارند، تصریح کرد: این روز ها که اعضای خانواده بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به فضای سرگرمی و نشاط در خانواده در شرایط کرونا

ضرورت توجه به فضای سرگرمی و نشاط در خانواده در شرایط کرونا