مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-30پزشكي

بزرگداشت روز پرستار با برگزاری یادمان شهید مریم رحیمی در فارس


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: به مناسبت روز پرستار یک رویداد فرهنگی هنری، با موضوع ادای احترام به «مریم رحیمی» نخستین بانوی شهید پرستار مدافع سلامت فارس، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: به مناسبت روز پرستار یک رویداد فرهنگی هنری، با موضوع ادای احترام به مریم رحیمی نخستین بانوی شهید پرستار مدافع سلامت فارس، برگزار می شود.

دکتر سید روح الله حسینی، دوشنبه 10 آذر در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کشور، به ویژه شهدای والامقام استان فارس، گفت: امسال در حالی به روز پرستار نزدیک می شویم که پرستاران ما در کنار دیگر اعضای کادر درمان، با بحرانی سخت مواجه اند و در مقابله با این بحران و در حمایت از بیماران، همه همت خود را به صورت شبانه روزی و تا پای جان به کار بسته اند.

او ادامه داد: در همین راستا مدیریت روابط عمومی دانشگاه به پاس تجلیل از این خدمات و تلاش ها، برگزاری رویدادی فرهنگی هنری را با عنوان مسابقه قهرمانان ایثار؛ یادمان بانوی شهیده مریم رحیمی ، ویژه پرستاران استان برنامه ریزی کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای این مسابقه سه محور دل نوشته، خاطره و عکس پیش بینی شده است و در آن پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت روز پرستار با برگزاری یادمان شهید مریم رحیمی در فارس

بزرگداشت روز پرستار با برگزاری یادمان شهید مریم رحیمی در فارس