مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-30اقتصادي

تخلف 2.7 میلیون دلاری یکی از شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس


بازرسی های کل استان ها طی هفته اول آذر ماه اقدامات و نتایج بازرسی های خود را منتشر کردند که یکی از این نتایج این بود که یکی از شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبلغ 2 میلیون و 750 هزار دلار از تعهدات ارزی مربوط به سال­های .

- سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: بازرسی های کل استان ها طی هفته اول آذر ماه اقدامات و نتایج بازرسی های خود را منتشر کردند که یکی از این نتایج این بود که یکی از شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبلغ 2 میلیون و 750 هزار دلار از تعهدات ارزی مربوط به سال­های 1397 و 1398 به سامانه نیما و سیستم بانکی واریز نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، نتایج بازرسی های استان ها در هفته اول آذر به این شرح است: دلالان نهاده و مرغ زنده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد ایلام- عیسی هواسی بازرس کل استان ایلام در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر شناسایی دلالان نهاده و مرغ زنده در استان به کسانی اقدام به واسطه گری و اخلال در امنیت غذایی مردم می کنند هشدار داد نسبت به استرداد نهاده ها یا برگشت مبالغ مربوط به آن اقدام کنند.

وی با اشاره به شناسایی کامل عوامل دخیل در زمینه اخلال در امنیت غذایی مردم تصریح کرد که گزارش کیفری و انتظامی مرتبط با افعال ارتکابی آنها به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 2.7 میلیون دلاری یکی از شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

تخلف 2.7 میلیون دلاری یکی از شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس