مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-30سياسي

حرکت قوی تر و عمیق تر در حوزه دفاعی ضروری است


باید در دو عرصه علم و دانش و قدرت دفاعی قوی تر و عمیق تر حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری زاده، در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت به ملت بزرگ ایران به مناسبت شهادت این دانشمند برجسته کشور اظهار داشت: کسانی که در عرصه های دفاع از اقتدار انقلاب، دفاع از ملت ایران و ایجاد قدرت برای کشور گام برمی دارند از ابتدا در صف شهادت ایستادند؛ لذا این افراد، یکی دیرتر و یکی زودتر در این وادی قرار می گیرند.

وی افزود: بنابراین عجیب نیست که می بینیم فرزندان شجاع، عالم، دانشمند، ایثارگر و فداکار ملت به دست خبیث ترین دشمنان به شهادت می رسند.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: اگر می بینیم که عالم و دانشمند عرصه دفاعی کشور را هدف قرار می دهند، نشان دهنده این است که دو حوزه علم و دانش و قدرت دفاعی، حوزه های بسیار مهم اقتدار کشور است و به همین علت دشمنان، آنان را هدف قرار دادند.

سرلشکر موسوی افزود: ما سال هاست که با استکبار و رژیم صهیونیستی در نبردیم و در طول این سال ها بارها پیش آمده است که عقب نشینی یا پیشروی مقطعی داشتیم، اما این عقب نشینی ها و پیشروی های مقطعی، تعیین کننده پیروز نهایی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قوی تر و عمیق تر در حوزه دفاعی ضروری است

حرکت قوی تر و عمیق تر در حوزه دفاعی ضروری است