مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-30اقتصادي

نگرانی از روند رو به رشد مصرف گاز به ویژه در شرق استان اصفهان


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ثبت رکورد جدید مصرف 40 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی طی یک شبانه روز، نگرانی از ادامه مصرف گاز با این روند را به دنبال دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ثبت رکورد جدید مصرف 40 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی طی یک شبانه روز، نگرانی از ادامه مصرف گاز با این روند را به دنبال دارد.

سرمای پاییزی روزهای گذشته موجب رشد مصرف گاز در بخش خانگی شده و این رشد مصرف، با توجه به اینکه گازرسانی در مناطق شرقی استان به صورت فشرده و از طریق سی ان اجی است، نگرانی متولیان گاز استان برای احتمال قطع گاز را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شرکت گاز استان اصفهان، سیدمصطفی علوی در این خصوص، گفت: با توجه به موج سرمایی که در روزهای اخیر، بخش وسیعی از استان را فراگرفته و نیز بارش هایی که داشتیم، مصرف بخش خانگی گاز طبیعی به شدت بالا رفته و به روزانه 40 میلیون مترمکعب رسیده است که میزان بالایی به شمار می آید.

وی ادامه داد: اگرچه ما به همه هم استانی ها این نوید را می دهیم که در بخش توزیع آمادگی کامل وجود دارد تا بتوانیم گاز را به صورت ایمن و پایدار در سراسر استان توزیع کنیم و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد، اما از همه مشترکین انتظار داریم در این زمینه به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از روند رو به رشد مصرف گاز به ویژه در شرق استان اصفهان

نگرانی از روند رو به رشد مصرف گاز به ویژه در شرق استان اصفهان