مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-30سياسي

دلالان نهاده و مرغ زنده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد


طبق اعلام بازرسی های استانی صورت گرفته از سوی بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، دلالان نهاده و مرغ زنده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، بسته خبری بازرسی های هفته اول آذر ماه این سازمان منتشر شد.

مشروح این بسته خبری به شرح زیر است؛ دلالان نهاده و مرغ زنده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد ایلام- عیسی هواسی بازرس کل استان ایلام در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر شناسایی دلالان نهاده و مرغ زنده در استان به کسانی اقدام به واسطه گری و اخلال در امنیت غذایی مردم می کنند هشدار داد نسبت به استرداد نهاده ها یا برگشت مبالغ مربوط به آن اقدام کنند.

وی با اشاره به شناسایی کامل عوامل دخیل در زمینه اخلال در امنیت غذایی مردم تصریح کرد که گزارش کیفری و انتظامی مرتبط با افعال ارتکابی آنها به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.

پیگیری مغایرت در صورت های مالی شهرداری یزد یزد- با پیگیری های بازرسی کل استان یزد، شرکت مخابرات ایران منطقه یزد بابت دریافت مبالغ اضافی آبونمان تلفن ثابت از مشترکین محکوم به پرداخت 75 میلیارد ریال جریمه و استرداد مبالغ اضافی شد و جریمه مذکور از حساب شرکت برداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان نهاده و مرغ زنده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

دلالان نهاده و مرغ زنده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد