مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-30سياسي

بهره برداری عملیاتی از سامانه کمک ناوبری فرودگاه ساری


امید است تا بتوانیم ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات نصب سیستم و پس از آن عملیات تست و تحویل و آزمایش پروازی را انجام دهیم و انشالله در اسرع وقت شاهد بهره برداری عملیاتی از سامانه کمک ناوبری فرودگاه بین المللی شهدای ساری باشیم.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: امید است تا بتوانیم ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات نصب سیستم و پس از آن عملیات تست و تحویل و آزمایش پروازی را انجام دهیم و انشالله در اسرع وقت شاهد بهره برداری عملیاتی از سامانه کمک ناوبری فرودگاه بین المللی شهدای ساری باشیم.

سعداله وطن خواه با بیان اینکه فرآیند بهره برداری از سامانه کمک ناوبری مستلزم تامین عرصه مورد نیاز، آماده سازی سایت، رفع معارضین اجتماعی و حصارکشی و تامین امنیت سایت است،گفت: از ابتدای سال 96 طی سه نوبت تملک بخش هایی از اراضی و املاک پیرامونی فرودگاه بین المللی شهدای ساری با اعتباری بالغ بر حدود 900 میلیارد ریال در برنامه اجرایی قرار گرفت .

مدیرکل فرودگاه های مازندران تصریح کرد:فرآیند تملک شامل توافق،مذاکره،پیگیری قضایی و اقدام انتظامی و انتقال اسناد مالکیت، فرآیندی هزینه بَر و زمان بَر بوده که عمده وقت و انرژی حوزه های مالی و حقوقی این اداره کل را طی این مدت مصروف خود ساخته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری عملیاتی از سامانه کمک ناوبری فرودگاه ساری

بهره برداری عملیاتی از سامانه کمک ناوبری فرودگاه ساری