مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-30اقتصادي

4600 یتیم در چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران هستند


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار و 600 یتیم و فرزند محسنین در این استان نیازمند کمک های اقتصادی خیران و نیکوکاران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی ملک پور بیان کرد: فرزندان خانواده های محسنین دارای پدر و مادر هستند اما سرپرست آن ها به علت بیماری و یا کهولت سن قادر به تأمین نیازهای اقتصادی فرزندانشان نیستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت مردم استان از فرزندان ایتام و محسنین ادامه داد: سال گذشته 18 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین از سوی حامیان واریز شده که بخشی از این پول صرف تأمین نیازهای اقتصادی آن ها و بخشی دیگر نیز با آورده کمیته امداد به حساب بیمه آتیه در راستای تأمین آینده این فرزندان واریز می شود.

ملک پور بابیان اینکه کمک های حامیان مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایت آن ها واریز و تنها این نهاد بر روند اجرای طرح نظارت دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز حامیان 16 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.

وی با اشاره به حمایت مؤسسات خیریه از ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: مؤسسه خیریه بوتراب از جمله مؤسسات خیریه فعال در استان است که از یک هزار و 201 فرزند یتیم در مناطق محروم حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4600 یتیم در چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران هستند

4600 یتیم در چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران هستند