مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-30پزشكي

جزییات دستگیری یک مداخله گر درمان در مشهد


رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به دستگیری مرتضی کهنسال خاطر نشان کرد: هرگونه اقدام به درمان در حوزه پزشکی نیازمند تحصیلات و مدرک معتبر در این زمینه است در غیر این صورت هر فردی که مبادرت به کار درمان بیماران بدون صلاحیت لازم کند به عنوان مداخله گر .

- علی بیرجندی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص دستگیری یکی از مداخله گران سلامت اظهار کرد: علت دستگیری مرتضی کهنسال این بود که بدون تایید صلاحیتش از طرف مراجعه علمی و پزشکی اقدام به مداخله در کار درمان بیماران کرونا یی کرده بود.

وی ادامه داد: هر گونه اقدام در حوزه بهداشت و سلامت مردم و پرداختن به فعالیت درمانی باید با تایید مراکز علمی و پزشکی باشد و حتما فرد درمانگر ضمن دارا بودن پروانه اشتغال باید مدرک تحصیلی معتبر در هر حوزه پزشکی به دست آورده باشد.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه داد: علاوه بر تمام این موارد هر فرد درمانگر باید برای محلی که می خواهد اقدام به فعالیت درمانی کند، از طریق مراجع قانونی و سازمان نظام پزشکی مجوز فعالیت در آن حوزه را اخذ کند در غیر این اگر درمانگر فرایند گفته شده را طی نکرده باشد، یقینا به عنوان مداخله گر شناخته شده و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری یک مداخله گر درمان در مشهد

جزییات دستگیری یک مداخله گر درمان در مشهد