مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-30اقتصادي

رونق کسب وکارها با ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده


توسعه ارتباطات روستایی و امکان دریافت خدمات الکترونیکی، با حذف واسطه ها و برقراری ارتباط دوسویه میان تولیدکنندگان با مصرف کنندگان، کسب وکار بسیاری از روستاییان کشور را رونق بخشیده است.

- توسعه ارتباطات روستایی و امکان دریافت خدمات الکترونیکی، با حذف واسطه ها و برقراری ارتباط دوسویه میان تولیدکنندگان با مصرف کنندگان، کسب وکار بسیاری از روستاییان کشور را رونق بخشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ظهور فضای مجازی و حضور کسب وکارها در این فضا، بسیاری از فرآیندهای خرید و فروش و رفع نیاز کاربران تغییر کرده است.

در حالی که پیش از این، محصولی که توسط تولیدکننده فراهم شده بود، از طریق چندین واسطه به دست مصرف کننده می رسید، اکنون این امکان فراهم شده که تولیدکننده و مصرف کننده بتوانند به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

حذف واسطه محصولات روستایی با توسعه ارتباطات روستایی از سویی، درحالی که در ابتدا شهرهای بزرگ به اینترنت و استفاده از امکانات ارتباطی مجهز می شوند، لازم است این امکانات برای شهرهای کوچک و روستاها هم فراهم شده، زیرا بیشتر تولیدکنندگان محصولات مورد نیاز کاربران، توسط همین تولیدکنندگان روستایی فراهم می شود و با ایجاد ارتباط بین دو بخش تولیدکننده و مصرف کننده و حذف واسطه، می توان رضایت طرفین را با کاهش قیمت های واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کسب وکارها با ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده

رونق کسب وکارها با ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده