مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-30سياسي

برگزاری مراسم تشییع 2 شهید نیروی انتظامی در شیراز


مراسم وداع و تشییع 2 شهید فرماندهی انتظامی استان فارس که در شهرستان کوار به شهادت رسیده بودند، با حضور خانواده شهدا، جمعی از پرسنل انتظامی فارس و مسئولان استان در مجتمع شهید فعال شیراز برگزار شد.

- صبح دوشنبه 10 آذر، مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک شهیدان بهرام مکرمی و پوریا قاسمی با حضور خانواده آنان، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان استان فارس، در مجتمع شهید فعال شیراز برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم با بیان اینکه شهادت معامله با خداوند بزرگ است، گفت: برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان می ایستیم وافتخار می کنیم که لباس مقدس نیروی انتظامی را پوشیده و دستورات خداوند را در جامعه اجرا می کنیم.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی با بیان اینکه شهادت هدیه زیبای خداوند و پاداش کسانی است که کارهایشان رنگ خدایی دارد، تأکید کرد: ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا به ما مأموریت داده است تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوریم و در این مسیر همه توان خود را به کار خواهیم بست.

وی گفت: نیروی انتظامی برای کسب رضای خداوند متعال و همچنین آرامش و آسایش مردم مأموریت های خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تشییع 2 شهید نیروی انتظامی در شیراز

برگزاری مراسم تشییع 2 شهید نیروی انتظامی در شیراز