مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-30اقتصادي

خرید مصالح کف سازی و افزودنی های بتن به صورت آنلاین در دیجی کف


در فروشگاه آنلاین دیجی کف که به عنوان مرجع کفسازی شناخته می شود، شما به همه آنچه که در کفسازی ها نیاز دارید به آسانی دسترسی خواهید داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، بتن سخت پودری نوعی از کفپوش های بتنی می باشد که متشکل از بتن زیرین و پودر پر مقاومت پاشیده شده بر روی بتن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و فرسایش دارد.

اجرای بتن سخت پودری (dry shake) بر روی بتن تازه انجام می شود.

اگر زیر کار بتن قدیمی باشد باید ابتدا یک لایه از بتن به ضخامت حداقل 8 سانتیمتر روی بتن قدیمی ریخته شود و بعد از آن روی بتن تازه پودر بتن سخت اجرا شود در صورتیکه عمر بتن از 3 ساعت بگذرد به آن بتن قدیمی می گوییم.

بیشترین استفاده از بتن سخت پودری در کف سازی های صنعتی است که با ترافیک شدید و به کارگیری ماشین آلات سنگین و سایش ناشی از آنها مواجه هستند.

البته این نوع کفسازی با استفاده از رنگدانه های متفاومت و امکان شکل یافتن آن به اشکال مختلف هندسی به وسیله قالب های طرح دار (استامپی)،می تواند به عنوان یک کف پوش تزیینی (Decorative) نیز استفاده شود.

بنابر توصیه اکید ACI ، فواصل درزهای اجرایی در کفسازی بستگی به ضخامت دال بتنی دارد و بین 24 تا 36 برابر ضخامت بتن است و حداکثر فواصل درزهای کاترزنی کفسازی بتن سخت 3 متر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مصالح کف سازی و افزودنی های بتن به صورت آنلاین در دیجی کف

خرید مصالح کف سازی و افزودنی های بتن به صورت آنلاین در دیجی کف