مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-30سياسي

اقشار مختلف در گناوه اقدام تروریست ها را محکوم کردند


شخصیت ها و اقشار و گروه های مختلف در شهرستان گناوه اقدام کورکورانه تروریست ها در به شهادت رساندن دانشمند کشورمان را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهادت مظلومانه یکی دیگر از فرزندان رشید ملت و دانشمند برجسته و علمی کشورمان در یک اقدام تروریستی توسط مزدوران استکبار و تروریست های بزدل با واکنش اقشار و گروه ها و شخصیت های مختلف مواجه شده است.

در پی اقدام بزدلانه تروریست ها جنایتکار در به شهادت رساندن این دانشمند برجسته و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان اقشار، شخصیت ها و گروه های مختلف در گناوه این اقدام تروریست های کوردل و ایادی استکبار را محکوم کردند.

در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد در پیام حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه آمده است: شهادت سردار اسلام، دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران، دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های کوردل، وابستگان استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم تر از گذشته تلاش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار مختلف در گناوه اقدام تروریست ها را محکوم کردند

اقشار مختلف در گناوه اقدام تروریست ها را محکوم کردند