مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-30اقتصادي

پردیس تئاتر شهر در تابستان 1400 به پایان خواهد رسید


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه احداث پردیس تئاتر شهر مشهد از 15 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در تابستان 1400 به پایان خواهد رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه احداث پردیس تئاتر شهر مشهد از 15 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در تابستان 1400 به پایان خواهد رسید.

خلیل الله کاظمی با بیان اینکه این پروژه در سه شیفت کاری فعال است، اظهار کرد: در قسمت بتن ریزی فونداسیون 400 تن آرماتور و 7500 مترمکعب بتن ریزی داشته ایم.

اجرای 4800 مترمربع قالب بندی دیوارهای بتنی و 320 تن آرماتوربندی دیوارها انجام شده است.

همچنین تاکنون 1100 مترمکعب بتن ریزی در بخش دیوارها انجام شده است.

معاون عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در بخش اجرای تاسیسات عملیات مربوط به تاسیسات تونل انرژی انجام شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز شاهد عملیات اجرایی آرماتوربندی، قالب بندی، بتن ریزی دیوارهای بتنی و ایزولاسیون رطوبتی دیوارهای پیرامونی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی تصریح کرد: سالن بزرگ پردیس تئاتر شهر، قابلیت گنجایش 700 نفر تماشاگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تئاتر شهر در تابستان 1400 به پایان خواهد رسید

پردیس تئاتر شهر در تابستان 1400 به پایان خواهد رسید