مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-30پزشكي

وزیر بهداشت: وضعیت بیماری کرونا در کشور رو به بهبود است


سعید نمکی با بیان اینکه وضعیت بیماری در کشور به ویژه در شهرستانهایی که آبان ماه محدودیت در آنها اعمال شد، رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: «پیش بینی کرده بودند که در این ماه، - سعید نمکی با بیان اینکه وضعیت بیماری در کشور به ویژه در شهرستانهایی که آبان ماه محدودیت در آنها اعمال شد، رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: پیش بینی کرده بودند که در این ماه، مرگ های 800 تا یک هزار مورد در روز را تجربه کنیم اما خوشبختانه آمارها رو به بهبود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فانا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای ناظرین طرح شهید قاسم سلیمانی، وضعیت بیماری کرونا را در کشور رو به بهبود دانست.

جلسه شورای ناظرین طرح شهید قاسم سلیمانی(گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا) با حضور وزیر بهداشت، جمعی از معاونین وزارت بهداشت و ناظرین این طرح در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

سعید نمکی در این نشست گفت: خدا را شکر می کنیم که وضعیت بیماری در کشور به ویژه در شهرستانهایی که آبان ماه محدودیت در آنها اعمال شد، رو به بهبود است و پیش بینی کرده بودند که در این ماه، مرگ های 800 تا یک هزار مورد در روز را تجربه کنیم اما خوشبختانه آمارها رو به بهبود است و هنوز اثرات محدودیت های جدید و طرح شهید قاسم سلیمانی خودشان را نشان نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: وضعیت بیماری کرونا در کشور رو به بهبود است

وزیر بهداشت: وضعیت بیماری کرونا در کشور رو به بهبود است