مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-30بين الملل

اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می پردازد


مقامهای اتحادیه اروپا گفتند، این اتحادیه امروز (دوشنبه) بحث بر سر بهترین نحوه بهبود روابط ترانس آتلانتیک بعد از کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا را شروع می کند.

- مقامهای اتحادیه اروپا گفتند، این اتحادیه امروز (دوشنبه) بحث بر سر بهترین نحوه بهبود روابط ترانس آتلانتیک بعد از کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا را شروع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، قرار است سفرای 27 کشور عضو اتحادیه اروپا پنج حوزه کلی سیاست را که در آنها فرصتهای بیشتری برای همکاری با جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا بعد از چهار سال روابط گسسته در دولت ترامپ می بینند، در نظر بگیرند.

این حوزه ها مرتبط با سلامت، به ویژه مبارزه با همه گیری کووید 19، تقویت روند بازیابی اقتصادی، مبارزه با تغییرات آب و هوایی، اشاعه صلح، و امنیت و حفظ ارزشهای مشترک شامل باور به قواعد چندجانبه هستند.

انتظار می رود رهبران اتحادیه اروپا در زمانی که در 10-11 دسامبر برای یک نشست گردهم بیایند درباره روابط ترانس آتلانتیک بحث کنند.

شارل میشل، رییس شورای اروپا، از جو بایدن برای یک نشست حضوری در نیمه اول سال 2021 دعوت کرده و انتظار می رود که یک نشست مجازی بین آنها هم بلافاصله بعد از آنکه او ریاست جمهوری را آغاز کند، برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می پردازد

اتحادیه اروپا به ارتقای روابط ترانس آتلانتیک بعد از ترامپ می پردازد