مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-30اقتصادي

پلمب کرونایی 144 واحد صنفی در ساوه


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل تاکنون با 301 اخطاریه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صادر و 144 واحد صنفی پلمب شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل تاکنون با 301 اخطاریه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صادر و 144 واحد صنفی پلمب شده است.

جعفر گندمکار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در پی مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان مبنی بر اعمال محدودیت برای صنوف غیرضروری، گشت های نظارتی ویژه ای به همین منظور در سطح شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: سه تیم متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در دو نوبت صبح و عصر برای اجرای گشت های مشترک تشکیل و از زمان اجرای طرح تاکنون از 686 واحد صنفی شهرستان بازدید بعمل آمده است.

این مقام مسئول در اداره صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: علاوه بر برخورد قانونی با واحدهای صنفی غیرضروری که اقدام به فعالیت در محدودیت های کرونایی می کنند، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در صنوف ضروری یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه ها بدون استفاده از ماسک و دستکش، نیز در زمره تخلفات بهداشتی است و با متخلفین برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب کرونایی 144 واحد صنفی در ساوه

پلمب کرونایی 144 واحد صنفی در ساوه