مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-30پزشكي

نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر محدودیت ها


قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران صبح امروز در نشستی اظهار کرد: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را در سطح شهر تهران شاهد بودیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رضایت بخش همشهریان برای اجرای طرح محدودیت ها، گفت : کسبه، صاحبان مشاغل و اصناف علی رغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، به خاطر تأمین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف شهرستان تهران از جمله صاحبان مشاغل است.

فرماندار تهران بیان کرد: اکیپ های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی به طور مستمر ادامه داشته و طبق گزارش ناظران و بازرسان این طرح تقریباً تمامی صنوف مشمول طرح با رعایت و توجه به دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر محدودیت ها

نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر محدودیت ها