مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-30سياسي

بیانیه 740 کانون بسیج فرهنگیان/ معلم ماده 28 چطور می خواهد معلمی کند؟!


در بیانیه 740 کانون بسیج فرهنگیان سراسر کشور آمده است: در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی، اساتید معلمی را یاد می دهند و دانشجومعلمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه 740 کانون بسیج فرهنگیان سراسر کشور با عنوان معلّم و تربیت معلّم؛ حداقلی یا حداکثری؟! ، آمده است: کاری کنید که مدرسه و کلاس، از معلّمی بهره مند بشود که خود این معلّم به معنای واقعی کلمه معلّم دین و تقوا و پارسایی و انقلاب باشد.

فشار این و آن را قبول نکنید؛ زیر فشار مراکز گوناگون قدرت قرار نگیرید، مُرّ قانون را رعایت کنید، بر طبق قانون حرکت کنید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی.

اخیراً ظرف مدت ده روز، سه اتفاق مشابه در حوزه جذب و تربیت معلم افتاد! 1- مصوبه جلسه 833 اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی-27 آبان 99 2- نامه سرگشاده وزیر علوم به رهبر معظم انقلاب اسلامی-3 آذر 99 3- یادداشت رسانه ای عضو شورای عالی آموزش و پرورش- 6 آذر 99 740 کانون بسیج فرهنگیان کشور وظیفه دانستند که در دفاع از شأن و نقش معلم و ساحت مقدس تربیت معلم ، موضِع خود را در قبال این مثلث غیرقانونی تبیین و مطالبات را مطرح نمایند، امید که قبول و مؤثر افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 740 کانون بسیج فرهنگیان/ معلم ماده 28 چطور می خواهد معلمی کند؟!

بیانیه 740 کانون بسیج فرهنگیان/ معلم ماده 28 چطور می خواهد معلمی کند؟!