مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-30اقتصادي

پرداخت 19 میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان ایلام


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در هشت ماهه نخست امسال بیش از 19 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

- آیت مولایی زاده در گفتگو با لزوم رعایت موارد بهداشتی و اینکه ممکن است مردم استان در تهیه پول نقد برای پرداخت صدقه مشکل داشته باشند، گفت: به همین منظور رابطین صدقات در مراجعه ماهیانه به درب منازل برای تخلیه صندوق های صدقات دستگاه های پوز به همراه داشته تا هم استانی های عزیز بتوانند در پرداخت صدقه به صورت غیر نقد از این امکان نیز استفاده کنند.

مولایی زاده به مزایای استفاده از دستگاه های پوز و اندروید در پرداخت صدقه و سایر کمک ها اشاره کرد و گفت: این دستگاه ها به خاطر امنیت بالا دارای مزایایی مثل حذف پول فیزیکی با توجه به احتمال آلوده بودن، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، پاسخگویی به نیازخیرین با بالاترین کیفیت، کمترین زمان و کمترین هزینه، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکین و هزینه فوری کمک های جمع آوری شده در جهت رفع مشکل مددجویان هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ایلام در پایان به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: مبلغ صدقاتی که در هر شهرستان جمع آوری می شود در همان مناطق در زمینه رفع نیازهای ضروری مددجویان به صورت کمک موردی و نیز در زمینه کمک هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 19 میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان ایلام

پرداخت 19 میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان ایلام