مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-30سياسي

شرایط برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در ژوئن 2021 فراهم شود


نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق بر ضرورت مهیا شدن شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در سال آینده میلادی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، فاضل الفتلاوی نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق بر ضرورت مهیا شدن شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در سال آینده میلادی تاکید کرد.

وی افزود: کمیساریای عالی انتخابات عراق تاکنون سه میلیون دلار از مبلغی که برای تکمیل روند اقدامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام نیاز دارد را دریافت نکرده است و از این رو دولت باید فضا و شرایط مناسب را برای برگزاری انتخابات زودهنگام در موعد مقرر آن فراهم آورد.

گفتنی است که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، ششم ژوئن سال 2021 را موعد برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی اعلام کرده است.

مصطفی الکاظمی 25 آبانماه گذشته در دیدار با اعضای کمیساریای عالی انتخابات عراق بر پایبندی دولت عراق به موعد برگزاری انتخابات در ششم ماه ژوئن سال 2021 میلادی تاکید کرده و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی را ماموریت دولت و خواست ملت عراق دانسته بود.

وی خطاب به اعضای کمیساریای عالی مستقل انتخابات این کشور گفته بود: نیازهای خود را اعلام کنید تا در هیئت وزیران در سریعترین زمان ممکن برای اجرای این ماموریت تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در ژوئن 2021 فراهم شود

شرایط برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در ژوئن 2021 فراهم شود