مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-30ورزشي

واکنش کی روش به تلفنی که روی مارادونا قطع کرد


کی روش درخصوص اینکه آیا تلفن را روی مارادونا قطع کرده یا برای مذاکره با او راهی امارات شده، گفت: «این حرف ها دیگر چیست! یعنی چه تلفن را قطع کردم؟ این خبرسازی ها دروغی بیش نیست و این صحبت ها و شایعات کاملا مزخرف است.

- جی پلاس، بعد از درگذشت دیه گو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان و واکنش ها نسبت به این اتفاق مهم یک بار دیگر پای کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به رسانه های وطنی باز شده و برخی رسانه ها درخصوص روابط گذشته بین مارادونا و کی روش اخبار عجیب وغریبی را منتشر کردند مبنی بر اینکه زمانی که محمدرضا خلعتبری، مهاجم ریزنقش این روزهای سپاهان در الوصل امارات شاگرد مارادونا بود و از آنجاکه در آن روزها خلعتبری یک پای ثابت اردوهای تیم ملی نیز به شمار می رفت، در زمان برگزاری یکی از اردوهای تیم ملی به منظور شرکت در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اتفاقی رخ می دهد که باعث می شود کارلوس کی روش با عصبانیت های معروف و همیشگی که از وی سراغ داریم، گوشی را روی مارادونا قطع کند.

روزنامه فرهیختگان نوشت؛ در این خبر ادعا شده که مارادونا در تماس با کی روش ضمن معرفی خود از او در خواست می کند تا خلعتبری را برای بازی با المحرق بحرین در جام خلیج فارس در اختیار الوصل قرار دهد، اما کی روش که به نظم و انضباط در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کی روش به تلفنی که روی مارادونا قطع کرد

واکنش کی روش به تلفنی که روی مارادونا قطع کرد