مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-30سياسي

بزرگداشت شهید فخری زاده در شیراز برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد که مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان، روز شنبه 11آذرماه با مرکزیت حرم حضرت شاهچراغ(ع) و به شکل مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد که مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان، روز شنبه 11آذرماه با مرکزیت حرم حضرت شاهچراغ(ع) و به شکل مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد رضایی دوشنبه 10 آذر در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت اعمال تروریستی علیه ایران اسلامی، گفت: ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی، راسخ و دوچندان کرد و بار دیگر موجب روشن تر شدن چهره پلید و خبیث دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه این جنایت ها و اقدامات نابخردانه و بزدلانه، موجب افزایش انگیزه و اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، گفت: به طور قطع و یقین، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت تر از قبل طی خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در همین راستا و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید فخری زاده در شیراز برگزار می شود

بزرگداشت شهید فخری زاده در شیراز برگزار می شود