مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-30فناوري

برنامه آمریکا برای جاسوسی داده از گوشیهای موبایل


آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا در حال آزمایش یک پلتفرم نرم افزاری تجاری است که از گوشی های هوشمند برای جاسوسی نامحدود از دیگر محصولات الکترونیک بی سیم بهره می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وال استریت ژورنال، این پلتفرم نرم افزاری به دولت آمریکا و نهادهای اطلاعاتی این کشور امکان می دهد تا از گوشی های هوشمند افراد برای نفوذ به رایانه ها، روترها، مچ بندها و ساعت های هوشمند، خودروهای پیشرفته و هر وسیله برقی دیگر تحت شبکه مورد استفاده آن اشخاص استفاده کنند.

شرکت سیگنال فریم که در واشنگتن فعالیت می کند و تخصص آن فناوری های بی سیم است، از امکان نصب این نرم افزار بر روی پنج میلیون گوشی خبر داده است.

از این طریق ردگیری موقعیت مکانی مالکان این گوشی ها و شناسایی بیش از 500 میلیون وسیله برقی جانبی مورد استفاده این افراد نیز به سادگی ممکن می شود.

در مرحله بعد می توان به اطلاعات ذخیره شده بر روی این ابزار و وسایل دسترسی داشت.

سیگنال فریم برای توسعه این فناوری در حال همکاری با ارتش آمریکاست و بر این باور است که از این طریق می توان فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی را ارتقا بخشید و داده های طبقه بندی شده و غیر طبقه بندی شده را به راحتی و با استفاده از هوش مصنوعی این نرم افزار استخراج و تجزیه و تحلیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آمریکا برای جاسوسی داده از گوشیهای موبایل

برنامه آمریکا برای جاسوسی داده از گوشیهای موبایل