مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-30سياسي

خیزش جیل، بادیگارد جو بایدن به عنوان بانوی اول


جیل بایدن، همسر جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا زمانی معترضانی را که به سمت همسرش هجوم آورده بودند، دور کرد و او را طی همه گیری کرونا از خبرنگاران دور نگه داشت.

- "جیل بایدن، همسر جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا زمانی معترضانی را که به سمت همسرش هجوم آورده بودند، دور کرد و او را طی همه گیری کرونا از خبرنگاران دور نگه داشت.

او بارها و بارها از اهداف ریاست جمهوری همسرش حمایت کرده- جز در سال 2004 که به منظور دور نگه داشتن جو بایدن از شرکت در انتخابات، از شیوه پیام رسانی نوینی استفاده کرد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، همسر رییس جمهور منتخب آمریکا در جلسه راهبردی سال 2004 که در آن مشاوران سعی داشتند جو بایدن را ترغیب کنند جورج دبلیو.

بوش، رییس جمهور جمهوری خواه را به چالش بکشد، در سالن رژه رفت و به آن ها یک نه قاطع گفت.

حفاظت از جو، تنها یکی از نقش های متعدد جیل بایدن طی دوره 43 ساله ازدواج آن ها و همزمان با زندگی حرفه ای همسرش است که باعث جابه جا شدن او از سنا به مسیر مبارزات انتخابات ریاست جمهوری و بعد هم کاخ سفید به عنوان معاون باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا شد.

جیل بایدن که همسرش در آستانه تبدیل شدن به چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا است، خود نیز در آستانه رسیدن به مقام بانوی اولی آمریکا است و مُهر خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش جیل، بادیگارد جو بایدن به عنوان بانوی اول

خیزش جیل، بادیگارد جو بایدن به عنوان بانوی اول