مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-30سياسي

هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ما حتماً جنایتکاران را تعقیب می کنیم و امر فرماندهی معظم کل قوا اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده که در ستاد این وزارتخانه برگزار شد، طی سخنانی گفت: ما امروز با شخصیتی و داع می کنیم که از نوجوانی با خدای خود پیمان بست و بر این پیمان پای فشرد و امروز به این پیمان وفا کرد و به شرف شهادت رسید.

وی با بیان اینکه فقدان این شهید عزیز برای همه ما جانکاه است خاطر نشان کرد: اگر دشمنان رذیلانه دست به این جنایت نزده بودند و خون شهید عزیز ما را نریخته بودند، چه بسا او در گمنامی از این دنیا می رفت.

امروز شهید عزیز ما که فقط الگوی شاگردان خودش بود، یک شخصیت جهانی است و همه کسانی که پای در راه او می گذارند، یک الگوی جدید دارند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند این اولین شکست آنها است، تصریح کرد: اگر شهید ما را کشتند که نامش از بین برود، او بلند آوازه شد.

شکست دوم آنها این بود که بگویند شهید عزیز ما در راه منافع ملت ایران گام بر نمی دارد و با رمز هسته ای می خواستند ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند

هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند