مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-30سياسي

میرزا کوچک خان جنگلی عزت ملت خود را فدای مذاکره نکرد


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه در انجام مذاکرات باید به عزت جامعه و ملت توجه شود، گفت: میرزا کوچک خان جنگلی در نهضت جنگل خود با دولت مرکزی و حتی با انگلیس و روسیه مذاکره کرد ولی در مذاکرات خود هیچ گاه عزت و منفعت ملتش را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قیام میرزا کوچک خان جنگلی بزرگ ترین قیام علیه وضعیت جامعه پس از انقلاب مشروطه بوده است، اظهار کرد: در دوران قاجار وضعیت فرهنگی و اقتصادی به شدت ضعیف بوده و مردم تحت فشار سنگینی بودند و در این شرایط بک جوان به نام میرزا کوچک خان جنگلی با قیام خود امید را در دل جامعه زنده کرد.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی میرزا کوچک خان جنگلی افزود: بصیرت، روحانی بودن، احساس مسئولیت نسبت به هم وطنان، دین و مذهب، آزاده بودن و عدم وابسته بودن به جناحی خاص ازجمله مهم ترین ویژگی های میرزا کوچک خان جنگلی می باشد که باید به آن توجه شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از اهداف قیام میرزا کوچک خان جنگلی را پیاده سازی احکام دین در جامعه دانست و بیان کرد: میرزای جنگلی همواره به عنوان یک روحانی و طلبه دغدغه دین داشته و به دنبال پیاده سازی احکام و آشنایی بیشتر مردم با مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزا کوچک خان جنگلی عزت ملت خود را فدای مذاکره نکرد

میرزا کوچک خان جنگلی عزت ملت خود را فدای مذاکره نکرد