مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-30سياسي

تشریح جزییات عقد قرارداد بیمه اختیاری به صورت غیر حضوری


رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی، جزییات خدمت جدید سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح 3070 را که از امروز به صورت غیرحضوری ارائه می شود، - تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر ربیع زاده در نشست خبری امروز گفت: انعقاد قرارداد ادامه بیمه پردازی به شکل بیمه اختیاری یکی دیگر از خدمات غیر حضوری است که از امروز ارائه می شود و بر این اساس هر شخصی که دارای حداقل 30 روز سابقه پرداخت حق بیمه و کمتر از 50 سال سن داشته باشد می تواند درخواست بیمه اختیاری کند.

رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: سالانه بیش از 70 هزار درخواست داشتیم که اکنون با غیرحضوری شدن این خدمت، از بار مراجعات کاسته می شود همچنین نکته دیگر پرداخت آنلاین حق بیمه است.

قبلاً بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد باید حق بیمه را پرداخت می کردند و 48 تا 72 ساعت منتظر می ماندند تا وصولی انجام شود.

ربیع زاده ادامه داد: اما اکنون با مساعدت بانک رفاه به محض اینکه بیمه شده از طریق سامانه حق بیمه بپردازد و پول از حسابش برداشت شود، تاییدیه وصولی ارسال و بیمه شده استحقاق ارائه خدمات درمانی را می یابد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به یک میلیون بیمه شده اختیاری فعال داریم افزود: سالانه چهار تا هشت بار به شعب و کارگزاری ها مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات عقد قرارداد بیمه اختیاری به صورت غیر حضوری

تشریح جزییات عقد قرارداد بیمه اختیاری به صورت غیر حضوری