مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-30اقتصادي

2000 واحد مسکن ویژه نیازمندان در مازندران احداث می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: دو هزار واحد مسکن محرومان با حمایت خیران و دستگاه های حمایتی در استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در جلسه خیران مسکن ساز استان با اشاره به نقش خیران در ساخت مسکن نیازمند از شهرداری ها خواست تا برای صدور پروانه ساختمان با نیازمندان و خیران مسکن ساز همراهی داشته باشند.

وی با تقدیر از اقدامات خیران مسکن ساز، تأمین مسکن را از نیازهای خانوارها بیان کرد و گفت: دو هزار مسکن محرومان توسط دولت در استان احداث می شود.

وی با تاکید براینکه ساخت مسکن برای نیازمندان امری ضروری و خداپسندانه است، به طرح اقدام ملی مسکن برای خانه دارشدن قشر متوسط و ضعیف جامعه اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های وظیفه دارند برای رفع مشکل نیازمندان گام بردارند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در ساخت مسکن نیازمندان، کیفیت و استانداردهای لازم رعایت شود، اظهار داشت: با فرهنگ سازی در جامعه می توان از ظرفیت خیرین بیشتری جهت ساخت مسکن برای نیازمندان بهره برد.

رازجویان با اشاره به حمایت دولت از خیرین، تصریح کرد: خانه دار کردن مردم باعث می شود تا امید و نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 واحد مسکن ویژه نیازمندان در مازندران احداث می شود

2000 واحد مسکن ویژه نیازمندان در مازندران احداث می شود