مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-30پزشكي

چرا نباید برای تولد نوزاد عجله کرد؟


در روز گذشته که کرونا جان 389 نفر دیگر را هم گرفت و مجموع جان باختگان به 47 هزار و 874 نفر رسید، برخی مادران که در هفته های آخر بارداری بودند، بی توجه به شیوع اپیدمی کرونا 99/9/9را به عنوان تاریخ تولد فرزندشان انتخاب کردند و پشت اتاق های عمل صف کشیدند که فرزندشان را در یک تاریخ رند به دنیا آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، اما چرا زایمان زودرس می تواند برای نوزاد مرگبار باشد، مهرنوش امیری متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص ناباوری در این مورد توضیح می دهد.

مهرنوش امیری در گفت وگو با میزان در خصوص عوارض زایمان زودتر از موعد به دلیل تولد نوزاد در تاریخ های لاکچری گفت: در تاریخ های رند نظیر 99/9/9 یا10/10/ 99و به طور کلی تاریخ های این چنینی با هجوم بیماران برای انجام سزارین مواجه هستیم که این امر عوارض بسیار زیادی را به همراه دارد و در صورتی که مادران برای زایمان در یک تاریخ رند نوزاد خود را به دنیا آورند و قبل از موعد زایمان یعنی زودتر از 39 هفته کامل در هفته های 37 و 36 باروری اقدام به انجام سزارین کنند که نوزاد حتما در یک تاریخ خاص به دنیا بیاید، این امر می تواند زمینه ساز بروز بیماری های تنفسی نوزادان، دیابت و چاقی کودکان شود.

وی افزود: از طرفی دیگر به دلیل حجم بالای بیمارانی که در این روز زایمان می کنند با افزایش احتمال خطا های پزشکی، کمبود فضا در بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید برای تولد نوزاد عجله کرد؟

چرا نباید برای تولد نوزاد عجله کرد؟