مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-30دانش

اساتید دانشگاه تبریز رکود علمی ندارند


عسگری، معاون پژوهشی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رکود علمی در دانشگاه گفت: طبق قانونی که در این زمینه وجود دارد اگر عضو هیئت علمی تا سه سال رکود علمی داشته باشد تنزل رتبه می گیرد و اگر این رکود علمی خود را جبران نکند، - معاون پژوهشی دانشگاه تبریز گفت: بر اساس پایه سالانه که آخر هر سال به اعضای هیئت علمی دانشگاه داده می شود، خوشبختانه در دانشگاه تبریز اعضای هیئت علمی، رکود علمی ندارند.

عسگری، معاون پژوهشی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رکود علمی در دانشگاه گفت: طبق قانونی که در این زمینه وجود دارد اگر عضو هیئت علمی تا سه سال رکود علمی داشته باشد تنزل رتبه می گیرد و اگر این رکود علمی خود را جبران نکند، اخراج می شود.

عسگری مطرح کرد: بر اساس پایه سالانه که آخر هر سال به اعضای هیئت علمی دانشگاه داده می شود، خوشبختانه در دانشگاه تبریز اعضای هیئت علمی رکود علمی ندارد.

معاون پژوهشی دانشگاه تبریز در ادامه تصریح کرد: وزارت علوم سر فصل های را برای تدریس اساتید مشخص می کند و به روز کردن سر فصل ها بستگی به توان مندی استاد دارد، اما آن چیزی که الزامی است تدریس سرفصل ها به دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه تبریز رکود علمی ندارند

اساتید دانشگاه تبریز رکود علمی ندارند